+48 12 627 77 17/18
szkolenia@ec-tc.pl
EC Training Center – ECTC EC Training Center – ECTC
  • Home
  • O NAS
    • SZKOLENIA DOFINANSOWANE
    • ZESPÓŁ
    • SALA SZKOLENIOWA
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • REKLAMACJE SZKOLEŃ
  • KATALOG SZKOLEŃ
  • DO POBRANIA
    • FORMULARZE ZGŁOSZEŃ
    • OFERTY HOTELI
    • REGULAMIN SZKOLEŃ
    • KATALOG SZKOLEŃ PDF
  • REFERENCJE
  • KONTAKT
  • Home
  • O NAS
    • SZKOLENIA DOFINANSOWANE
    • ZESPÓŁ
    • SALA SZKOLENIOWA
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • REKLAMACJE SZKOLEŃ
  • KATALOG SZKOLEŃ
  • DO POBRANIA
    • FORMULARZE ZGŁOSZEŃ
    • OFERTY HOTELI
    • REGULAMIN SZKOLEŃ
    • KATALOG SZKOLEŃ PDF
  • REFERENCJE
  • KONTAKT
  • Home
  • REKLAMACJE SZKOLEŃ

REKLAMACJE SZKOLEŃ

REKLAMACJE SZKOLEŃ

Procedura postępowania reklamacji szkoleń wprowadzona w EC Training Center Sp. z o. o., (organizator szkolenia) ma na celu budowanie pozytywnych relacji z klientami w poczuciu szacunku i troski o prawa Klienta.

  1. Reklamacje muszą być złożone w formie pisemnej na adres mailowy: szkolenia@ec-tc.pl.
  2. Reklamacje muszą zawierać opis sytuacji wraz z powodem jej złożenia.
  3. Czas na złożenie reklamacji to najpóźniej 5 dni po zakończeniu szkolenia.
  4. Firma EC Training Center rozpatruje reklamacje w ciągu 10 dni roboczych.
  5. Firma EC Training Center zastrzega sobie również prawo do decyzji co do formy ewentualnej rekompensaty.

KONTAKT

+48 12 627 77 17/18

szkolenia@ec-tc.pl

ul. Ciepłownicza 28, 31-574 Kraków

PRZYDATNE LINKI

  • O NAS
  • KONTAKT

SOCIAL MEDIA

  • Facebook
  • Linkedin

NEWSLETTERS

Chcesz być na bieżąco z terminami szkoleń? Zapisz się do NEWSLETTERA.

Wszystkie prawa zastrzeżone 2019 EC Training Center Sp. z o. o.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszymi szkoleniami.